Bril ~ ets
€ 35,00Prijs
Mijn lievelingsmontuur, dit is de bril die ik zelf ook draag als ik mijn lenzen niet in heb :)
Al mijn grafiek maak ik bij het Stadsatelier in Amersfoort.
Oplage: 7 stuks. De kleur inkt is petrolzwart.
Pakketpost wordt tweemaal per week verzonden, doorgaans op dinsdag en vrijdag.
Afmeting: de tekening meet 3,5 cm x 3 cm. De ets is gedrukt op handgeschept papier van ca. 12 x 9 cm.
Op verzoek kan ik voor al het grafiek een baklijst van lindehout laten maken. Stuur hiervoor een mailtje naar contact@vanessaoostijen.nl


